Thursday, April 23, 2009

~ SuKaNeKa KamPunG PeRepAt 2009~


SalaM PadA SeMua PeNdudUk KaMpunG PerePat...

Kat sini aku nak war-war kan acara terbesar bagi kampung kite pada tahun 2009 nie.. "SUKANEKA PEREPAT 2009" (poster kat atas nie..tima kacih pd ady yg email poster nie kat aku utk aku publish kan kat blog nie..)... program ni anjuran persatuan kite GB4B Kg Perepat..

so aku mewakili warga GB4B Kg Perepat menyeru kpd semua penduduk Kg Perepat ( terutamanya belia & beliawanis kite ) agar ramai2 memeriahkan lagi dan menyertai acara2 pada hari itu..macam2 acara yg disediakan..macam2 ada (iklan astro)..antaranye.. mini explorace (adventure gak acara nie-kene keliling kampung beb!!),sukan rakyat, pas2 ada pameran dari AADK, Polis dll..

pas2 yang syoknye ada "wayang nyamuk" atau orang panggil "wayang pacak" pada mlm kemuncak tu..buat kat padang..aku dgr cite mlm tu tajuk dia "Hati Malaya"...kasi naik sikit semangat patriotik kite semua...kite tgk ramai2.... mlm tu pon aku dgr ada jualan...sure happening giler mlm tu....

Banner2 bg promosi program nie pon dah naik kat simpang2 kampung kite..so apa lagi?? Wahai seluruh warga KG PEREPAT(x kire la tua atau muda atau kanak2)...mari kite kasi GEGAR!!! itu sukaneka... kite kasi padat padang bola kat kebun baru tu dgn kehadiran kite semua... Amacam?? Ada Bran ke??

Tarikh : 9 mei 2009
Hari : Sabtu
Masa 8.30 pg
Tempat : Padang Bola Kebun Baru
(area Masjid Baru dan Sek Ren Agama Baru )

Untuk maklumat lanjut atau ada apa2 korang nk tanye pasal program nie..atau korang nak sertai acara2 pada haritu bole lah hubungi Firdaus Hailani a.k.a Daus (017-245 2788)
Jumaliza Mesri (017-204 9930)
klau payah sgt bole call boss GB4B Perepat : Sdr Rahim a.k.a Kakang (019-267 8682)
ok..adioasssss....

No comments:

Post a Comment